de sales Puzzel

De SALESPUZZEL maakt ook van jou een succesvolle verkoper.

Zowel professioneel als persoonlijk zul je hier heel veel plezier aan beleven.

Op basis van jarenlange verkoopervaring en ervaring opgedaan als Sales Manager leggen wij samen de basis voor goede verkoopresultaten van individu, onderneming en organisatie.

SALESPUZZEL

DE SALESPUZZEL maakt ook van jou een succesvolle verkoper. 

Zowel professioneel als persoonlijk zal je hier heel veel plezier aan beleven.

Op basis van jarenlange verkoopervaring en ervaring opgedaan als Sales Manager leggen wij samen de basis voor goede verkoopresultaten van individu, onderneming en organisatie.

DE SALESPUZZEL

  • DE SALESPUZZEL is de pragmatische en praktijkgerichte basis voor het behalen van salesresultaten.
  • Deze methode is uitstekend geschikt voor individuen die producten of diensten aanbieden in de markt.
  • Elke stap in DE SALESPUZZEL wordt in de vorm van een workshop behandeld.
  • Je kunt zelf de combinatie en volgorde van de workshops bepalen.
  • Naar behoefte kunnen de workshops ook losstaand gevolgd worden.
  • Een workshop duurt gemiddeld een halve dag (4 uur).
  • Als alle workshops worden behandeld zal het totale traject +/- 12 tot 24 weken duren.
  • Tijdens deze weken wordt de opgedane kennis al direct toegepast in de praktijk.
  • De beslissingen die je neemt in deze workshops zijn gebaseerd op zelfinzicht.
  • De nadruk ligt op het WAAROM je bepaalde activiteiten gaat doen en pas daarna het HOE en WAT.
  • Hierdoor is er altijd focus op de intrinsieke drijfveren die in hoge mate het succes zullen bepalen.

Bepaal je eigen verkoopsucces

Ondernemingen en organisaties hebben alleen bestaansrecht aan de hand van commerciële resultaten, omzet voor de onderneming is als zuurstof voor de mens.

LVS begeleidt de mensen en afdelingen binnen deze ondernemingen en organisaties die voor deze resultaten verantwoordelijk zijn. Samen bepalen wij welke resultaten gewenst zijn. En vervolgens adviseren wij aan de hand van strategische en praktische adviezen hoe deze resultaten ook daadwerkelijk gehaald gaan worden. Daarbij staan de mensen die deze resultaten moeten behalen centraal.

Authenticiteit en persoonlijke verkoopkracht worden hiermee gestimuleerd. Mensen kopen tenslotte van mensen omdat zij willen en niet omdat zij moeten.